Just another face without a name. Just another night with all those memories i now need to kill.




Abstinensen blev för stor. Köpte internet för en vecka. Är ändå tvungen att kolla upp jobb och andra saker på internet så bestämde mig för att det var lika bra att köpa för hela veckan ut. Idag kan ha vart den sämsta dagen hittills sedan vi kom till Australien. Har legat i fosterställning i sängen pga krämpor, haft huvudvärk och känt mig helt matt. Och annat skit också. Kan någon för i helvete bara ge oss ett jobb nu också? Ursäkta språket. Cross your fingers for tmrw.. Men så länge man inte ger upp har man inget förlorat. Gud vad är det med mig och alla dessa ordspråk. Låter ju för taaskigt. Nu ska jag lyssna på musik och sedan sova. Får hoppas på att ingen kommer och slår in vår glasytterdörr igen, som dom gjorde igår natt. Var glassplitter i alla sängar och över hela golvet. Herregud, där kan vi snacka om kaos klockan fyra på morgonen. Stod i duschen när det hände, efter firandet av sis födelsedagsutgång, men hoppa minst en meter högt av smällen.

Äsch, idag kan allt ta sig. Så känner jag. God natt. Morgondagen kan bara bli bättre. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0