NYE!

Okej, picsen som jag lovat er från NYE då...

Ska försöka att inte gå in på detaljer och berätta allt för mycket om NYE. Har varken tid, ork eller lust känner jag just nu, tyvärr. Började i alla fall hemma på vår terrass, jag syrran och en supergod middag. Förade på vårt goon och tog sedan en promenad runt neighbourhoodet.. Hörde sedan ett aussiegäng på runt 15 pers som ropade på oss och ville att vi skulle joina dom och föra. Pratade framförallt med två killar vid namn Shannon och Matt. Sköna! Drog oss sedan vidare till in till stan och till La la land dit vi hade köpt biljetter. Träffade två trevliga prickar till, två aussiekillar som vi pratade en massa med. Sedan var klockan plötsligt halv tolv och vi fick halvt om halvt springa ned till stranden, där tolvslaget skulle firas in! 

Kom knappt ens fram till stranden! Så galet mycket folk i hela stan! Ena stranden som är några kilometer lång var helt täckt med människor! Lyckades trycka oss in, hoppa över lite klippor hehe, och kom slutligen fram till stranden! Perfekt tolvslag. Stod med fötterna i havet, kramades med syrran samt tittade på stjärnhimlen och fyverkerierna. Sprang runt på stranden i någon timme och snackade med diverse folk där och även med fina människor där hemma i swe på telen. Fortsatte sedan till La la land och dansade och så vidare. När klockan var tre stängde La la land och vi drog vidare till Handimarket, ungefär som pressbyrån och skulle köpa oss lite nötter. Macademia och Cashew, mums. I kön på handimarket träffade vi tre löjligt sköna killar. Herregud, jag och syrran skrattade så vi fick ont i magen åt deras skämt. Riktigt låg humor, men det räckte för att underhålla oss. Följde med dom på boxnoodle-party, där vi kastade rugby, satt och garvade åt varandras körkort och åt töntiga youtubeklipp. Vandrade sedan hem i soluppgången och blev varma av årets första solstrålar. Finfint. Det var allt, väldigt sammanfattat.

Så om nyårsaftonen var bra? Hell yeah! 


Nye dress.


Vita systrar. Lovar, vi försökte inte färgmatcha varandra. Det bara blev så.

Matt
Shannon









Kommentarer
Postat av: Schtekarkines

Curves WOMAN. Shit va sexig figur du har fått. Jag vill jättegärna skypa, säg till när och var. Inom en vecka, för sedan har jag inte tillgång till internet hela tiden. Saknar er <3

2012-01-09 @ 19:09:42
Postat av: Hanky

Hehe SPANK you my dear cousin! du var ju lagom snygg på bilderna från gran can också ;) mejlar dig nu på fb. Jag saknar dig med. <3

2012-01-10 @ 10:30:11
URL: http://runawaydream.blogg.se/
Postat av: jacket

fan va fet sista bilden är! :D

såg längre upp att du träffat emelie om ni fortfarande är med henne så hälsa henne som fan! :)



ska ta å skaffa mig skype kom jag precis på! funkar ju inte på datan men kan ju ta på iphonen! hinner inte nu ska kila å möta upp das kleine günther! men påminn å tjata på mig.. du vet mitt minne ^^



och dra åt fanders va brun du har blitt. vet inte om jag vill hälsa på dig längre ^^ heheh

säg hej till systeryster oxå :)

2012-01-27 @ 12:58:11
URL: http://punknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0