Oh sometimes I gotta get a good feeling, yeah!


Nyarslaten. Sa langt fran rock man kan komma. Men maste faktiskt erkanna att den satt sig pa hjarnan nu efter alla femhundraelva ganger som den spelades pa nyarsaftonen.. and i kinda like it!

Tog mig hela vagen in till stan for att jag skulle vara snall och bjuda er pa lite nyarsbilder.... sa visade det sig att bilderna fran nyar aldrig hade overforts till kameran. Ah gud sa kul. Men tanker inte lata det gora mig irriterad. Blir stranden, bla himmel, palmer och hav nu istallet for en dataruta!

I morgon ska jag och syrran antligen antligen antligen, efter nastan 18 ars vantan, fa uppfylla en utav vara storsta drommar  - att fa rida pa en kritvit strand. Om bokningen och allt gar som det ska sa ska vi aven fa testa pa horse surfing. Vad som innebar med det aterstar att se, men det later ju ratt kul!




Kommentarer
Postat av: Jess

Åhhhh så spännande... Kanske är ni uppe nu och påväg dit? Tänker på dig. Hoppas allt är bra.



Love you

2012-01-03 @ 22:59:33
URL: http://fashionjungle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0