One night in paradise.

Okej såhär ligger det till nu... Micka fick jobbet här i Surfers. Men hon och jag bestämde oss nu ändå för att ta jobbet på countrypuben. Så kan vi äntligen få känna på livet in the outback Australia. Åker redan imorgonbitti till en håla som heter Toowoomba för att där bli upphämtade av barmanagern och vår framtida chef som sedan ska köra oss till en ännu mindre håla där vi ska bo och jobba. Får gratis mat och boende, secondyear visa och även bra med $. Har ingen aning om vi kommer ha internet - förmodligen inte! Och vet inte heller om vi kommer ha täckning på mobilen... Närmsta stora stad är Brisbane och dit tar det sex timmar, hehe. Snacka om landet!

Så ja, vet inte riktigt när vi hörs nu. Men så fort jag får möjlighet kommer jag uppdatera! Kanske redan imorgon men kanske inte fören om tre månader...





Supersöta shelly från Israel

Åkte partybuss

Här är Josh från England som jag pratat om btw, så skön och trevlig! Verkligen hjälpt mig och syrran med massa saker.


Vita converse och svarta strumpor. Så går det när man klär på sig lite födelsedagsberusad...





Wish us luck! Love you.


Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Damn så spännande. Jag skulle byta liv med dig precis nu på stört om jag kunde. Lockar ett snöigt Borås?

2012-01-23 @ 13:19:25
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Fiusss

Panky! Jag vill komma till dig i slutet av maj om det är ok?

2012-01-23 @ 14:57:55
Postat av: Angelica

LÄGG ÄGG :D KLART SOM KORVSPAD ATT DET ÄR MER ÄN OOOOOOOOOOOOOOOOOOOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-01-23 @ 15:15:03
URL: http://runawaydream.blogg.se/
Postat av: yasmina

Grattis till jobben lelica!! uh, spännandeXD hoppas man får höra något av dig på ett tag iaf^^<3

2012-01-23 @ 19:01:58
Postat av: Fiusss

WEHOOOOOOOO! FFS vad bra! När drar fina Micka hem? Planen är att jag jobbar sista dagen i mitten av maj, sedan att jag då drar till dig och är där 3-4 veckor? För att sedan komma hem och sommarjobba hos fader, som på den gamla goda tiden!



Kan du då? Vet du var du befinner dig då? HOPPAS NI HAR DET GRYMT! Och hur jäkla ballt är det inte att ni tog jobbet op countrypuben? Helt rätt!



LOVELOVELOVE

2012-01-25 @ 07:31:53
Postat av: Fiusss

WEHOOOOOOOO! FFS vad bra! När drar fina Micka hem? Planen är att jag jobbar sista dagen i mitten av maj, sedan att jag då drar till dig och är där 3-4 veckor? För att sedan komma hem och sommarjobba hos fader, som på den gamla goda tiden!



Kan du då? Vet du var du befinner dig då? HOPPAS NI HAR DET GRYMT! Och hur jäkla ballt är det inte att ni tog jobbet op countrypuben? Helt rätt!



LOVELOVELOVE

2012-01-25 @ 07:32:17
Postat av: dad

Grattis till kneget...!Pubarna i The Outback kan dock vara rena Vilda Västern,jag vet.Jättebra om du namnger hålan ni ska knega i och puben och snubbens namn, nära Toowoomba,så slipper mum and dad worry too much.Snöiga kramar...Mangodaddy !Wish you LUCK !

2012-01-26 @ 05:06:53
Postat av: dad

Im happy you didnt go to Coffs Harbour, NSW.They sandbagged the town today in case of worse terrential rain than last year...I read in the news

...e.g The Australian.Sweet dreams and all the best

to my darling backpackers.Huge hugs mangodaddy !

2012-01-26 @ 05:28:36
Postat av: Jess

Hoppas ni har det jättebra!!! Så sorgligt att vi inte kmr höra av er lika mkt nu :( Men det finns nog täckning tids nog! Såg att mikka hade skrivit till therse idag iaf :))



Låter skitcoolt med jobb där..



Miss u and love you

2012-01-27 @ 22:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0