Wildhearts.


Två lökiga systrar

Tänkte bara kika in här och säga att vi fortfarande lever! Hostelet vi bor på nu har en rooftop pool med utsikt över hela Brisbane, egen biosalong med fem nya filmer varje dag, egen bar med nya kvällsaktiviter varje kväll, gratis internet, bbq, en jobbklubb, och en utsiktsplats där vi igår kväll satt och spelade kort med några tjejer vi träffat här. Så ja som sagt vi har en del att pyssla med bara här på hostelet. Nackdelen är dock att vi bor i ett dorm vilket betyder att man inte vill spendera särskilt mycket tid på rummet. Trångt och illaluktande och vår gamla cabin framstår som ett femstjärningt hotell jämfört med vårt nuvarande rum. Men vem säger att man behöver vara på rummet? Brisbane är en underbar stad och vi har spenderat en del dagar med att bara strosa runt. Idag var vi bl a i en stor tropisk botanisk trädgård med tjejerna vi träffat här och hade en mini picknick...

... Nej, nu babblar jag ju på igen. Skulle ju bara kika in här och säga att jag och syrran fortfarande lever!

All vår lediga tid just nu går åt till att söka jobb och att se så mycket utav Brisbane som möjligt, så jag hoppas ni har överseende med att jag inte har uppdaterat så mycket. Lovar att det kommer heaps av pics snart. (Nu babblar jag på igen?) Nej nu ska jag joina syrran i biosalongen.. eller kanske dra en kopp kvällskaffe på utsiktsplatsen med hela Brisbane upplyst framför mig. Så vackert! Önskar att ni kunde vara här och uppleva detta med oss!

Btw. Såg nyss att min kaffekopp och mitt salt är stulet ur min hylla. Seriöst vem snor salt?! Tattare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0