More updates is coming (hopefully)

Har ju vart chaufför på jobbet på senaste så inte haft tid att blogga så mycket..Men nu slipper jag förhoppningsvis vara det på ett tag! Vilket i sådana fall betyder mer blogginlägg! Denna underbara människa, Jill, lämnade mig och PH i lördags. Det var med tårar i ögonen och med en klump i halsen jag sade hejdå till henne. Hon har vart den som stått mig närmast dom tre senaste månaderna. Klickade gjorde vi redan första dagen. Hon och hennes pojkvän Matt som också är en väldigt nära vän bestämde sig för att flytta hem till Melbourne igen. Men i och med att jag och Anthony drar på semester hem till han i Melbourne i två veckor om mindre än en månad så får jag snart träffa dom igen. Längtar helt galet mycket efter det! Nej back to work nu, but ill catch ya soon! xx


Kommentarer
Postat av: yannini

ääntligen lite uppdatering^^ vackra du!<3

2012-07-26 @ 21:04:04
Postat av: RockyRoute

Du är ju bra söt du!

2012-09-11 @ 20:25:32
URL: http://RockyRoute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0