On my way to work this mornin'

Glömde berätta för er, det regnade här i måndags!!!!!!!! Första regnet på två månader. Men gjorde ingen regndans för de! Fy tusan säger jag bara. Fullkomligt jäkla deprimerande. Tack och lov behövde vi bara jobba halvdag den dagen pga regnet haha. Fick sluta efter lunch och innan lunch sa chefen till oss att sätta oss och chilla under ett tak. "its to hard working in the rain, and i dont want u to get a cold" .. Tänk om man kunde fått höra de när man jobbade på förskolan i sthlm och skulle ut i en jäkla snöstorm med ungarna.. Nä inte saknat regnet de minsta även fast vi har haft sol minst 60 dagar i rad.. Man kan aldrig få för många soldagar, de säger jag bara!! Förhoppningsvis och förmodligen så lär vi inte se ett enda regnmoln igen på några månader. Man kan ju inte annat än att älska PH vädret alltså...

 

 


Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Jag vill också bo i ett land där regn snarare är en ovanlighet. Fan här regnar det ju jämt, eller nej, jag var i england över helgen - där regnar det jämt.

2012-06-15 @ 08:20:33
URL: http://trueborn.blogg.se
Postat av: dad

Regn...i PH...nä nu blommar det..!

2012-07-09 @ 21:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0