Powderfinger.

Nu när jag befinner mig i Brisbane så passar det sig väl finfint att jag delar med mig utav ett Australienskt rockband som formades just här i Brisbane. Powderfinger heter dom och låten My happiness lyssnade jag enormt mycket på när jag bodde i Nya Zeeland. Den här lugna rocklåten får jag ont i hjärtat av att lyssna på - för att den är så himla himla himla fin. Lyssna på den, om ni gillar lugnare rocklåtar så lär ni inte bli besvikna! Finns inget bättre än att somna till denna låt. Bilden är nyss tagen. Vår utsikt här från hostelet. Poolen ser ni en skymt av till vänster i bilden. Alla partymänniskor på hostelet till höger.. Nej nu ska jag sova, ska ju upp tidigt imorgon för zoobesöket. God natt fina.





Kommentarer
Postat av: RockyRoute

En sån fantastisk låt verkligen.



Dessutom är jag avundsjuk just nu. Jag skulle ge allt för att få åka tillbaka till Brissy. Gud vad mycket jag saknar det..

2012-03-08 @ 21:34:48
URL: http://rockyroute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0