I never wanna wake up from this dream.

Mobilen helt kaputt, därav den kassa uppdateringen! Så är alltså helt telefonlös nu. Känner mig helt handikappad. Får inte en ny heller förens min nya iphone 4s levereras hem till mig. Alltså om cirkus 1-2 veckor. Den ska skickas från Melbourne, så att eh, de lär ju ta ett tag.

Annars? Älskar jobbet. Alltså älskar, ÄLSKAR jobbet. Och ÄLSKAR livet utöver jobbet här borta också. Känns bara som att allt är en endaste stor dröm ibland. Vill. aldrig. vakna. upp. Ska börja kolla på att köpa ett eget hyreshus här snart med några utav mina aussievänner.. Om ni undrar hur seriös jag är med att vilja stanna här?! Har äntligen köpt mig en helt sprillans färsk ny elgitarr också. Alltså. åh. älskade. baby. Tittar på den cirka fem gånger per timme. Så fin. Min svartvita alldeles egna elgitarr. Ska till Matt i helgen så vi kan fortsätta på våra gitarrlektioner. Har mer saker att förtälja men jag spar det tills nästa gång, hehehe.





Och juste angående uppdateringen.. Kommer bara uppdatera när jag sitter vid datan. Och har planerat hela helgen med mina aussievänner, speciellt eftersom det är queens b-day, alltså public holiday på måndag. Roadtrips, dj-spelningar, fiske, övernatta i bilen och gud vet allt står på schemat. Inte en endaste minut för datorn, så ni får stå ut peeps. Var ju nästan en vecka sedan jag ens satt vid en dator senast(!!!!) Har slagit rekord! Första gången på 6 år som jag inte använt en data på en vecka. Och inte fan har jag saknat den heller. 

(Läs: mina vänner, familj) Om ni har saknat mig kan ni boka in en skypetid via fbmail. Förmodligen ända sättet ni kommer lyckats få någonting vettigt ur mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0